ADT CZ

Systémy hlasové pošty Panasonic


Systémy hlasové pošty Panasonic

Společnost Panasonic dodává dva hlasové systémy KX-TVM50 a KX-TVM200 pro zpracování vzkazů v sítích - systémy, jejichž funkce, navržené pro obchod a podnikání, jsou schopné zdvořile a účinně obsloužit každý hovor.

Každý z obou systémů KX-TVM50 a KX-TVM200 nabízí funkce automatické spojovatelky, automatického směrování hovorů a upozornění na vzkazy a lze je přizpůsobit potřebám Vaší obchodní komunikace.
Mezi další funkce patří upozornění na vzkazy volajících e-mailem, možnost připojení hlasových zpráv do elektronické pošty a jednodušší obsluhu prostřednictvím multifunkčních tlačítek a LCD displeje systémových telefonů.



Užitečné funkce systému hlasové pošty

E-vzkazy
Systém hlasové pošty lze snadno nakonfigurovat tak, aby Vás e-mailem upozornil na vzkaz od zákazníka; prostě se dálkově přihlásíte do svojí hlasové schránky a vyslechnete si vzkaz. Nebo ještě lépe, systém Vám pošle nové vzkazy jako přílohu e-mailu (soubor WAV) a vy si je poslechnete na svém počítači, aniž byste museli telefonovat! Vzkazy můžete prostřednictvím e-mailu snadno poslat dalším osobám a na svém počítači si uložit jejich záložní kopie.

Menu hlasové pošty na LCD displeji
Pro snazší obsluhu lze menu hlasové pošty a počet nově přijatých vzkazů zobrazit na LCD displeji systémového telefonu. Uživatel může přehrávat a mazat vzkazy, vyvolat nebo měnit nastavení schránky.

Služba hlasové pošty
Systém KX-TVM50 nabízí 64 hlasových schránek chráněných heslem a systém KX-TVM200 jich poskytuje 1024. Když se volající dovolá do hlasové schránky, vyslechne úvodní hlášení, které jste nahráli (v libovolném jazyce), a potom Vám může zanechat vzkaz. Pokud chcete, můžete systém nastavit tak, že vzkazy automaticky přesměrujete do záložní hlasové schránky.

Funkce automatická spojovatelka
Přijímá příchozí hovory a směřuje volajícího na příslušnou pobočku nebo oddělení.

Funkce Interview
Systémy KX-TVM50 a KX-TVM200 mohou poskytnout určitý druh „interview“. Můžete předem nahrát 10 otázek a nastavit systém tak, že když někdo zavolá, bude přesměrován do hlasové schránky otázek a odpovědí. Systém bude klást otázky a potom nahraje odpovědi volajícího. To je ideální řešení pro příjem objednávek, screening uchazečů o zaměstnání nebo k provádění průzkumů.

Upozornění na čekající vzkaz
Tato funkce Vám oznámí, že volající zanechal vzkaz v hlasové schránce. Může Vás upozornit jedním ze tří možných způsobů: rozsvícením kontrolky „výzva volanému“ na Vašem telefonu;odesláním zprávy na pager; nebo Vám zavolá na telefonní číslo, které jste předem zadali.

Vícejazyčné hlasové komentáře
Naprogramovat lze vícejazyčné hlasové komentáře. V úvodním hlášení si volající může zvolit požadovaný jazyk a v systému lze naprogramovat různé pobočky, které budou vyřizovat hovory v různých jazycích. To je vynikající funkce pro globální podnikání.

Přímý přístup do hlasové schránky
Vlastníci hlasové schránky si mohou poslechnout nové vzkazy po zavolání ze své pobočky na předem zaregistrované telefonní číslo. Nejsou zapotřebí žádné matoucí kódy pro přihlášení.

Automatické přesměrování/kopírování vzkazů
Jestliže vzkaz nebyl „vyzvednut“ po uplynutí předem zadaného časového intervalu, může být systém naprogramován pro automatické umístění kopie vzkazu do jiné hlasové schránky.

Funkce Holiday
V době dovolené může systém přehrát zvláštní úvodní hlášení a naprogramovat lze zvláštní nastavení služeb.

Detekce faxů
Jestliže některý port přijme faxové volání a jsou zjištěny tóny CNG, systém automaticky přesměruje hovor na vyčleněnou faxovou pobočku.

Funkce Caller ID Call Routing
Tato funkce automaticky odešle hovory podle předem přiřazené identifikace volajícího (lze používat zástupné znaky) na určenou pobočku, hlasovou schránku nebo zákaznickou službu. Toto směrování může Vaší firmě pomoci lépe obsluhovat velké množství hovorů. Když Vám například zavolá důležitý zákazník, bude hovor přímo přesměrován na jeho obchodníka. Tak můžete například přesměrovat svoje klienty volající z Paříže do hlasové schránky s francouzským úvodním hlášením. Nebo můžete volání členů svojí rodiny nebo přátel odeslat do soukromého menu služeb, které jsou určené pouze jim. Můžete také použít funkci Upozornění na čekající vzkaz pro zavolání Vašeho pageru nebo mobilního telefonu, jestliže Vám někdo zanechá vzkaz ve hlasové schránce.

Oznámení jména volajícího
Nyní se již nemusíte dívat na telefon, abyste zjistili, kdo Vám volá. Tato funkce umožňuje přehrát do sluchátka předem nahranou hlasovou zprávu, která odpovídá naprogramovanému ID číslu volajícího.

Osobní úvodní hlášení pro ID volajícího
Každý uživatel si může nahrát až čtyři osobní úvodní hlášení a určit až osm identifikací volajících, jimž budou jednotlivá úvodní hlášení přehrávána. Můžete například vytvořit německé úvodní hlášení a přiřadit mu osm německých zákazníků. Pokud Vám kterýkoli z nich zavolá v době Vaší nepřítomnosti, bude automaticky přesměrován do hlasové schránky s německým úvodním hlášením.

Funkce Intercom Paging
Upozorní Vás na příchozí hovor, i když Vaše pobočka hovor nepřijala. Systém podrží volajícího na lince a pomocí funkce interního nebo externího pagingu Vás upozorní na čekající hovor. Po vytočení kódu pro vyzvednutí hovoru můžete čekající hovor přijmout na kterékoli pobočce ve firmě.

Filtrování hovorů
Tato funkce umožňuje monitorovat příchozí vzkazy v reálném čase a buď hovor přijmout, nebo umožnit volajícímu zanechat vzkaz. Je to stejné, jako byste měli telefonní záznamník přímo na svém stole.

Obousměrné nahrávání
Tato funkce umožňuje uživateli nahrát probíhající konverzaci s volajícím do jeho hlasové schránky. Záznam je zahájen stisknutím tlačítka Two-way Record.

Nahrávání do jiné hlasové schránky
Tato funkce umožňuje uživateli nahrát probíhající konverzaci s volajícím do hlasové schránky jiného uživatele. To je zvláště vhodné například ve společnostech, které požadují, aby recepční osobně nahrávali vzkazy volajících.


Společnost Panasonic dodává dva hlasové systémy  KX-TVM50 a KX-TVM200


NOVINKY a INFORMACE

  • 21.02.2012

    Připravili jsme pro Vás pár změn v našem elektronickém obchodě. Eshop má přehlednější menu a sortiment je rozšířen o další typy držáků TV.

    více informací
  • 28.10.2012

    Naše společnost se přestěhovala. Nová adresa je: Porážka 2, Brno.

    více informací

A.D.T. spol. s r.o.
Porážka 2, 602 00 Brno
Czech Republic
Copyright © 2010 A.D.T. spol. s r.o.
tel +420 545 212 057 | fax +420 545 214 116
obchod@adtcz.cz | www.adtcz.cz